Модуль 7
- Модуль 7. ДЯКУЮ.ДЯКУЮ.ДЯКУЮ.ДЯКУЮ.ДЯКУЮ. - Добре урок Модулю сім засвоїла???
ШАНОВНИЙ ЮРІЮ, ДЯКУЮ ВАМ ЗА РОБОТУ ТА ДОПОМОГУ, ЗА ТЕ, ЩО НІКОЛИ НЕ ЗАЛИШАЛИ НАС ЗІ СВОЇМИ ПИТАННЯМИ НА ОДИНІ. БАЖАЮ ВАМ НАСНАГИ, ГАРНИХ КУРСАНТІВ, ТЕРПІННЯ ТА ЗАВЖДИ ГАРНОГО НАСТРОЮ У БУДЬ-ЯКУ ПОГОДУ. дякую.дякую.дякую.
ВІТАЮ УСІХ З ДНЕМ ПРОГРАМІСТА.
- Ну ось ніби то і все! Залишилося трішки. УРА!! В своїх коментарях щодо роботи в цьому модулі опишіть свої враження, зокрема обов’язково дайте відповіді на запитання:
- Які завдання були найскладніші при виконанні завдань цього модуля, і як ви подолали ці труднощі?
- Важко оцінювати сайти, знаходити аспекти Форми_1
- Чи потрібно учнів навчати критичному оцінюванню веб-ресурсів? Чому?
- Учнів потрібно навчати критичному оцінюванню веб-ресурсів, щоб вони мали уяву де сайти з достовірною інформацією, а де ні.
- Чи плануєте і коли ви розпочати навчання учнів за курсом «Підприємництво»?
- Планую вже спробувати в цьому році з 10 або 11 класамиє навіть факультутив, вважаю, що його потрібно буде смінити на "Підприємництво" дуже цікаво та поучительно - поки не забула, усі навички не втратила.
- Чи допоміг вам цей дистанційний курс почуватися впевненіше перед початком занять з учнями?
- О да, Багато аспектів потрібно пройти, перш ніж починати працювати з учнями, але потрібно буде ще раз знову та знову перед кожним заняттям уважно читати та виконувати завдання, щоб возобновити у памяті.
- Перегляньте дописи в блогах двох учасників цього дистанційного курсу (одного – що стоїть в списку учасників після вас, другого – на ваш власний розсуд) . Напишіть свої коментарі, зауваження чи пропозиції цим учасникам дистанційного курсу.
- Напишу
Комментариев нет:
Отправить комментарий